Logo Klub Ciconia
FAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZalogujAlbumDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum dyskusyjnego
Autor Wiadomość
klubciconia
Administrator

Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-02-14, 18:53   Regulamin forum dyskusyjnego

Regulamin Forum Dyskusyjnego "Klub Ciconia"

1. Klub Ciconia umożliwia swoim użytkownikom bezpłatne uczestnictwo w Forum Dyskusyjnym.

2. Dostęp do Forum Dyskusyjnego mają wszyscy użytkownicy zarejestrowani i niezarejestrowani. Tym samym, wszystkie wątki (tematy) znajdujące się na forum dyskusyjnym są ogólnodostępne, z tą różnicą, że tylko użytkownicy zarejestrowani mogą prowadzić dyskusje (wypowiadać się w tematach), zaś niezarejestrowani nie mają takiej mozliwości.

3. Uczestnicy Forum Dyskusyjnego publikują swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Forum Dyskusyjnego.

4. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez użytkowników na łamach Forum Dyskusyjnego treści:
- sprzecznych z prawem,
- wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej,
- obscenicznych,
- propagujących przemoc,
- uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe,
- stanowiących przekaz reklamowy.

5. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt. 4 niniejszego Regulaminu, jak również prawo do blokowania uczestnictwa w Forum Dyskusyjnym tym uczestnikom, którzy w sposób notoryczny naruszają postanowienia pkt. 4 Regulaminu.

6. Na pisemne i uzasadnione żądanie Administracja może również przekazać sądowi, prokuraturze, policji i innym uprawnionym organom pozostające w jego posiadaniu dane uczestników Forum Dyskusyjnego naruszających postanowienia pkt. 4 niniejszego Regulaminu. Będą to dane takie jak:
- adres IP z którego został dodany post,
- domena z której został dodany post,
- User Agent komputera komentującego (informacje o używanym systemie operacyjnym, przeglądarce itd),
- data i dokładna godzina dodania posta.
- email użytkownika
- oraz wszelkie inne dane, którymi Administracja dysponuje

7. Administracja dołoży wszelkich starań w celu prawidłowego działania serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących funkcjonowania Forum Dyskusyjnego.

8. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przeczytaj także:
1. Album / sygnatury / avatary
2. Shoutbox / Login
3. Umieszczanie zdjęć w postach
Ostatnio zmieniony przez Gosia 2007-08-16, 18:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group (Statystyka)
FajneMedia.plMEGAzeta.plCyfraNetEcho24Kropka24Magnes24NaOsi24Sedno24
OneriaOfertesEventesEchoDzielnicyInterEgoWartoo